WELCOME TO BLOG MAK BAPAK KAU HIJAU :)

Thursday, 1 June 2017

SGshop “Jom Shopping!” Contest

Assalamualaikum 💓


       Apakah servis yang SGshop tawarkan?
senang jer soalan ni. haha sebenarnya aku dah lama usha laman web ni. Ya Allah barang-barang dia memang murah tersangat murah weyy. semua barang dia memang berpatutan lah harga. aku geram tengok kasut2 dalam tuu. lagi2 sneakers. cantik + murah pulak tuu. and aku rasa kalau borong ni kena beli sekali dengan almari untuk kasut sahaja. hahaha aku memang gila kasut so faham2 lah kan? lepastu pulak aku tengok kan harga yg dia letak kat SGSHOP ni takda harga postage. taktaulah kot aku silap kaa apa tapi tengok macam tuu lah. pelik weyhhh pelik. sebab tu aku nak sangat menang GA ni. boleh aku borong macam-macam barang dalam tu. haha bukan nak boros kayyy barang yg tersangat perlukan lahh. aceyceyy

§     Senaraikan 3 item yang anda mahu beli di platform SGshop Malaysia (Letakkan sekali gambar dan link item) dan berikan sebab kenapa anda nak beli item tersebut.

klik gambar untuk link 👆

haaa yg ni dh lama aku usha weyhhh. tengok harga tuuu. kalau kat luar ni dekat RM 200 harga dia. nak tersangat nak yg ni sebab baru-baru gelang silver aku hilang. 5 tahun weh aku jaga gelang tuu. tiba2 hilang taktau p mana. menangis jugak aku macam org hilang anak. dah la nak beli jenuh kumpul duit. kalau menang GA ni, gelang ni dulu aku beli

klik gambar untuk link 👆

well macam aku cakap aku gila kasut kan? tengok harga tuu wehhh. mana nak dapat harga macam tu kat Malaysia ni. hahahaha dalam laman web ni saja yg mampu ada macam ni. sebab tu aku sarankan korang shopping sini jaa. takyah buang tenaga, p jauh2. dok depan laptop, depan phone jaa. jimat!
aku suka pakai sport shoes. p kelas kaa p mana kaa ni jaa aku pakai. sebab tu aku nak beli kasut. sbb aku memang pakai, bukan dok simpan dalam almari buat tukun 😅




klik gambar untuk link 👆

last but not least okayyy. kat rumah aku penuh kucing weh. 7 ekor tak termasuk yang bakal keluar ni haa. so kalau aku menang GA ni, aku nak beli yg ni kat diorang. beli banyak sikit dapat merasa lah diorang katil sendiri. hahahah takdelah asyik nak sibuk tidur atas katil aku tuuu. menyibuk je

okaylah setakat itu saja coretan aku. doakanlah aku menang GA ni and goodluck kepada yg join 💕

4 comments:

  1. Smart rumah kucing tuu. Hehe. Shipping yang terteta rm0.00, dari vendor ke warehouse China. Nanti shipping ke Malaysia bila semua barang dah sampai warehouse China, kita boleh request delivery. Dekat situ nanti boleh pilih shipping ke Malaysia. Sea shipping murah.. 😃😃

    https://akuvsdiashadhira.blogspot.my/2017/06/sgshop-jom-shopping-contest.html

    Good luck. Shad join jugak😊

    ReplyDelete