WELCOME TO BLOG MAK BAPAK KAU HIJAU :)

Tuesday 18 April 2017

Habukkkk pufff puffff

hahahaha. rasa dah lama tak menulis dalam blog. sibuk nak oii. nak kawinnn. ehh ? takde lahh gurau2. okay nak cerita apa ekk? hmm setahun doh tinggal blog ni. banyak benda kalau nak cerita. so simple kan ajelah k? boleh tak boleh tak? okay sekarang aku dah final year :)
yeay for me. tak lama dah nak habisssss. tapi nanti kalau dah habis mesti rindu kan? sudah semestinya laa. 4 tahun kot study sesama. sobss
btw skrg aku busy sikit untuk aku punya FYP 1. kitorang ada dua FYP so memang nerakalah jawabnya. hahaha okay gurau
nanti aku update ahh kerja2 FYP aku kat sini untuk korang tengok. komen2 ke kan kot laa rajin
hehehe. then Alhamdulilah still dengan org yang sama. korang doa2 kan lah yer :)
dugaan tu biasalah tapi kalau nak lama kenalah sabar kan :)
thats all for tonight sbb aku penat nak tidurrrr. night muah!

No comments:

Post a Comment